UśmiechInformacje o Centrum Stomatologii "Serbinowska" - Kalisz

Nasze Pogotowie Stomatologiczne w Kaliszu pełni całodobowy dyżur stomatologiczny we wtorki, czwartki, weekendy i święta. Zapewniamy prywatną pomoc stomatologiczną w sytuacjach nagłych. Bywa tak, że silny ból zęba lub innych tkanek w jamie ustnej pojawia się nagle, w najmniej spodziewanym momencie, w nocy, w weekend, w dni świąteczne. Placówki dentystyczne są wówczas nieczynne. Środki przeciwbólowe nie zawsze okazują się skuteczne, ból nie ustępuje i utrudnia normalne funkcjonowanie. Z ostrym bólem zęba nie możemy czekać na wizytę w gabinecie dentystycznym kilka dni, liczy się interwencja w ekspresowym tempie. Zdarzają się też sytuacje, nie zawsze związane z bólem, gdy uszkodzeniu ulegają zęby, a pacjent wymaga pilnej interwencji z przyczyn estetycznych. Rozwiązaniem jest wizyta w naszym pogotowiu stomatologicznym. W naszej placówce w przypadkach nagłych pacjenci zawsze mogą liczyć na pomoc, staramy się udzielić ją jeszcze tego samego dnia, skupiając się na natychmiastowym i skutecznym rozwiązaniu problemu. Pracujemy w nocy, w weekendy i w święta.

Stomatolog w sytuacjach nagłych

W każdym nagłym przypadku wymagającym np.mieżenia bólu, ekstrakcji bolącego zęba, leczenia kanałowego, odbudowy złamanego zęba, możesz liczyć na naszą pomoc. Oferujemy leczenie bezstresowe i bezbolesne, szeroki zakres usług stomatologicznych, w tym implantologię, chirurgię, endodoncję, stomatologię zachowawczą, stomatologię estetyczną, stomatologię dziecięcą, protetykę, ortodoncję i radiologię.

Nasze pogotowie stomatologiczne to miejsce przyjazne dla pacjentów. Priorytetem jest dla nas szybkie przyniesienie Ci ulgi i zadbanie o Twój komfort podczas leczenia, dlatego nasz przyjazny i niezawodny personel gwarantuje profesjonalną obsługę oraz indywidualne i empatyczne podejście do pacjenta.

.

Szukasz pogotowia stomatologicznego w Kaliszu? Zapraszamy do kontaktu z nami.